Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Wat is er met deze getuige aan de hand?

Gestart door SkunkyXL, 5 oktober 2010, 06:32:10

Vorige topic - Volgende topic

R. Kooken

Citaat uit correspondentie met Silvius Mei 2006

Justitie over de V.: "Wij menen met deze persoon altijd de juiste verdachte voor ons te hebben gehad"

Justitie weet achteraf dat ik de waarheid heb gesproken. Het feit dat men mij inmiddels al had gedrogeerd met jarenlange psychische ellende tot gevolg en ook mijn vervolgens logische vijandigheid en wantrouwen daardoor jegens justitie heeft mij voor hen onbruikbaar gemaakt als getuige.
Daar komt nog bij dat men weet dat ik (als bescherming voor de maatschappij) publiekelijk bekend wil hebben dat ze mij en andere personen hebben gedrogeerd met disproportioneel ernstige gevolgen en als gelijkhebbende getuige tegen Raymond B. zou ik daarin dus geloofwaardig worden. Justitie geniet onterecht het vertrouwen en respect van het publiek en maakt daar op schandelijke wijze misbruik van. Ik voel de morele plicht om onschuldige personen tegen deze wolf in schaapskleren te beschermen. Nederland pretendeert onterecht het mensenrechtenland bij uitstek te zijn.

Het feit dat men Raymond B. tegen beter weten in gebruikt heeft als voornaamste getuige tegen Andre de V. maakt het voor justitie ook niet aantrekkelijker hem alsnog als verdachte aan te merken.

Ik neem aan dat je mijn correspondentie met anderen van het forum deelt. Ik geef geen toestemming voor openlijke publicatie op het forum omdat daarmee de veiligheid en privacy van onschuldige personen gevaar kan lopen.
Tevens acht ik het mogelijk dat de verdachten zich daardoor zouden kunnen voorbereiden op wat hen mogelijk in de toekomst nog ten laste zou kunnen worden gelegd.
Alles wat ik nu heb verklaard heb ik ook reeds eerder bij justitie verklaard en heb mijn burgerplicht reeds ruimschoots (met de ondankbare groeten van justitie) gedaan.

LEES  hfdst. 69 Vuyk !

sylvius

Jullie zijn toch samen naar Speijdel gegaan op moment dat André al vast zat?

Volgens mij wilde OM heel graag Andre veroordeeld zien en was men wat blij met jullie, of tenminste met Raymonds, getuigenis.

R. Kooken

CiteerIk snap niet  waarom ze dan wel Andre de Vries hebben vervolgd, én veroordeeld tot 15 jaar cel.

Mijns inziens omdat het O.M. hoopte dat de V. achteraf toch wel zou toegeven.

CiteerJullie zijn toch samen naar Speijdel gegaan op moment dat André al vast zat?

Raymond meldde zich bij mij met een overduidelijk verzonnen verhaal op het moment dat de grond hem te heet onder de voeten werd en wilde mijn advies.
De zoon van crimonitec was hierbij aanwezig en kan dit getuigen.
Ik had Raymond al eerder onder verdenking en door zijn schijnheilige verhaal viel bij mij het muntje.
Ik ging op Raymond's verzoek met hem mee UITSLUITEND omdat ik stiekem wilde dat hij een bekentenis zou afleggen.
Dit gebeurde niet en daarom wachtte ik mede wegens bijkomende omstandigheden af tot het eerste politieverhoor.

sylvius

Citaat van: R. Kooken op  5 november 2010, 22:31:47
CiteerIk snap niet  waarom ze dan wel Andre de Vries hebben vervolgd, én veroordeeld tot 15 jaar cel.

Mijns inziens omdat het O.M. hoopte dat de V. achteraf toch wel zou toegeven.
Maar het moest toch geheim blijven?

Citeer
CiteerJullie zijn toch samen naar Speijdel gegaan op moment dat André al vast zat?

Raymond meldde zich bij mij met een overduidelijk verzonnen verhaal op het moment dat de grond hem te heet onder de voeten werd en wilde mijn advies.
De zoon van crimonitec was hierbij aanwezig en kan dit getuigen.
Ik had Raymond al eerder onder verdenking en door zijn schijnheilige verhaal viel bij mij het muntje.
Ik ging op Raymond's verzoek met hem mee UITSLUITEND omdat ik stiekem wilde dat hij een bekentenis zou afleggen.
Dit gebeurde niet en daarom wachtte ik mede wegens bijkomende omstandigheden af tot het eerste politieverhoor.

Had Raymond niet andere brandstichtingen op zijn geweten? (waarom hij later ook veroordeeld is?)

Hoe wist je dat hij brand had gesticht bij SEF?

Wist Crimonitecs zoon dit ook?

R. Kooken

CiteerVolgens mij wilde OM heel graag Andre veroordeeld zien en was men wat blij met jullie, of tenminste met Raymonds, getuigenis.

Het O.M. was NIET blij met mijn getuigenis ! Omdat ik tégen Raymond getuigde !

R. Kooken

Jullie gaan eraan voorbij dat ik heb gezegd dat jullie volgens mij mollen zijn of niet ?

R. Kooken

Ik ga jullie niet verder helpen aan een corrupte herkansing voor justitie.
Wacht rustig af totdat het gepubliceerd wordt op ramp-enschede.com

Ik dacht niet dat het na 10 jaar nog zóveel haast had, mijn getuigenis werd en wordt OPZETTELIJK genegeerd !

sylvius

Citaat van: R. Kooken op  5 november 2010, 22:40:50
CiteerVolgens mij wilde OM heel graag Andre veroordeeld zien en was men wat blij met jullie, of tenminste met Raymonds, getuigenis.

Het O.M. was NIET blij met mijn getuigenis ! Omdat ik tégen Raymond getuigde !

Maar wat had je dan aan Speijdel verteld?

Er stond een foto van Speijdel in de krant (Tubantia), van hoe hij jullie verklaringen bij de politie door de brievenbus deed.

Of had Speijdel jouw verklaring ook al verdraaid?

R. Kooken

CiteerOf had Speijdel jouw verklaring ook al verdraaid?

Daar heb ik glashard bewijs van !

sylvius

Citaat van: R. Kooken op  5 november 2010, 23:08:44
CiteerOf had Speijdel jouw verklaring ook al verdraaid?

Daar heb ik glashard bewijs van !

zwart op wit, op papier?

R. Kooken

sylvius

Maar je kunt toch alsnog een verklaring afleggen?

Je stelt hem opl maakt er copieen van; zet hem op internet; ofwel hier of ergens anders (Skunsky's website); stuurt hem op aan rechercheteam in Zwolle, en ook aan OM Almelo; aan de burgemeester; aan Sitalsing; aan minister Opstelten; aan Simon Vuyk; etc. etc.

Waarom doe je dat niet?

Odeon

Hallo mensen van het Enschederamp Forum,

er zijn een aantal zaken die ik hier even kwijt wil:

1) Al vrij snel nadat ik Don leerde kennen vertelde ik hem over de mogelijkheden die blogs bieden aan mensen met een verhaal. Don heeft dat goed opgepakt met enkele blogs waarin hij veel van zijn beleving en visie kwijt kon en die hij verluchtigde met zijn articiteit.

2) Als goede vriend van Don kwam ik natuurlijk steeds meer in aanraking met de materie rond de ramp van 13 mei 2000 te Enschede en dat liet mij niet koud. Het begon mij te storen dat deze ramp zoveel vragen onbeantwoord liet en dat de gedupeerden niet tot verwerking konden komen juist omdat de oorzaak van de ramp onvoldoende bevredigend is onderzocht dan wel officieel gepubliceerd.

3) Aangezien ik de webmaster van Odeon ben heb ik Don geholpen met het opzetten van een eigen forum, dat werd dit forum. Het is de ruimte van Don om met serieuze ramponderzoekers van gedachten te wisselen, feiten te verzamelen en op de proppen te komen met de juiste antwoorden.

4) Odeon betekent letterlijk muziektempel. Odeon is een verzameling van mensen die actief zijn op cultureel, sociaal of politiek gebied. Odeon is primair een cultuurplatform en helpt met het ontwikkelen van websites voor bijv. musici, kunstenaars, schilders en meer algemeen voor vrijdenkers. Odeon heeft een eigen forum (sociale kennisbank) en eigen krant en nieuwsbrief die alle kanalen zijn om onafhankelijk te kunnen publiceren. Odeon is niet commercieel en door z'n bonte verzameling sites heb ik mij nooit echt druk hoeven te maken om zoiets als zoekmachines. Odeon biedt simpelweg een springplank voor mensen en/of groepen die niet de middelen of de kennis hebben om op het web te publiceren.

Als goede vriend van Don lag het dus voor de hand dat ik voor hem de infrastructuur zou aanleggen voor de EnschedeRamp-site.
Don houdt zich bezig met de content, met de inhoud en ik doe de technische verzorging zonder enige financiële tegenprestatie te vragen.
Geheel in lijn met website-ontwikkeling voor anderen die dat financieel ook niet zouden kunnen compenseren.
Odeon heeft mij meer geld gekost dan dat er inkomsten uit werden gegenereerd; ik zag en zie Odeon nog steeds als een onafhankelijke uitgeverij met een maatschappij-kritische inslag.

5) Ik ondersteun Don in zijn queeste naar de waarheid - de werkelijke gang van zaken - met betrekking tot de vuurwerkramp.
Ook voel ik betrokkenheid bij de mensen die ik inmiddels in Enschede ben tegengekomen en die op enige manier door de ramp zijn beschadigd.
Zowel tijdens, als er na.
Ik heb sympathie en respect voor de mensen die zelf op onderzoek zijn uitgegaan en stukjes van de puzzel aandragen of die anderszins de enorme hoeveelheid informatie omtrent de ramp proberen te shiften en op een rijtje te zetten. Waarbij veel desinformatie moet worden verwijderd.
Tegen dat licht moet ook de vorming van de praatgroep worden gezien waarover nu echter op ongelukkige wijze informatie naar buiten komt.

6a) Het stuit mij tegen de borst als ik zie dat dit forum wordt misbruikt of anders gesteld niet goed wordt gebruikt. De drempel om elkaar voor rotte vis uit te maken en weinig genuanceerd te zijn is met het internet wel erg laag geworden, dat weet ik, maar ik accepteer zulks niet. Al jaren maak ik mij zorgen om de toenemende mate van onbeschaafdheid tussen de Nederlanders in het algemeen en de toename van onbeleefdheid en benepen onbeschoftheid in het bijzonder. Als hoofdredacteur van Odeon kan ik dat echter niet dulden en als mens kan ik dat niet aanzien: dat doet mij namelijk pijn.
6b) Het kwetsen van mensen, hetzij geestelijk, hetzij fysiek, kan niet worden geaccepteerd. Kwetsen om te kwetsen wijs ik resoluut af.
6c) Als ik merk dat er mensen zijn die de onderzoeks-ontwikkelingen ernstig verstoren danwel oneigenlijk gebruik maken van dit forum dan behoud ik het recht om die mensen uit te sluiten van verdere deelname aan enig overleg dat wel in goede orde - en in een hartelijke en medemenselijke sfeer - verloopt.

Op dit forum heb ik reeds een handjevol topics en reacties geplaatst.
Die mogen verder illustratief zijn voor mijn gedachtenrichting en houding.

Arnaud Rasing
vrijdag 5 november 2010

SkunkyXL

Citaat van: admin op  5 november 2010, 20:54:06
CiteerHet gaat hier namelijk om mensen die graag met mij in contact willen ...

Je trekt conclussie's die niet kloppen.
Kwam deze e-mail niet van jou...??

Hoi [SkunkyXL],

Mij is gevraagd jouw in contact te brengen met een aantal mensen
op zondag vier juli om 13.00 uur in cafe "de Zon"

Je mag iemand meenemen maar dat hoeft niet.
Er komt groot nieuws aan,
denk dat Enschede nog een keer wereldnieuws wordt en misschien wel tien keer.
En als je niet kunt geen probleem vier weken later zelfde tijd zelfde plaats.
Ik moet het vaag houden, hoop dat dit vaag genoeg is ?
(Ik wil geen antwoord op deze vraag en al helemaal geen vraag op deze vraag)

ps. Ben je dankbaar voor de informatie die je hebt aangedragen
ook al zijn we het niet op elk gebied eens.

Hoogachtend Don Harberink.

ps. Graag even een bevestiging sturen of je wel of niet in "de Zon" kunt zijn want anders blijf ik thuis.
[/color]

Wat betekend dit dan ???

Mag je me wel eens vertellen waarmee je het niet eens was.

Het ging hier schijnbaar dus enkel en alleen om mij.

Hieruit kan ik niets anders opmaken dan dat er iets niet in de haak is. Zoals zoveel zaken waarover ik al mijn twijfels had welke ik bij verschillende mensen ook al heb gemeld. Iedereen waar ik twijfels bij had vertrouwde jij voor 100%. Soms niet in eerste instantie (tegen mij althans) maar later dan toch weer wel. Zo ging het met Henk P. (alias DianaP óf andersom) waarvan ik zéker weet dat ie Tijd voor Waarheid aanhanger is, Arnoud R. en ook R. Kooken. Aan állemaal heb ik de afgelopen maanden een rare nasmaak overgehouden. Ook aan R. Kooken, maar laatstgenoemde was wél degene die stomtoevallig de antwoorden LIET ZIEN op de vragen die ik nog had over jullie. Ik heb zelfs met R. láng getwijfeld maar steeds kwamen we tot dezelfde conclusie. Dit spreekt doelpunten

Goed bewaren

SkunkyXL

Citaat van: admin op  5 november 2010, 21:29:00
Citaat van: R. Kooken op  5 november 2010, 20:05:10
Zo vaak mogelijk het woord "paranoia" noemen Don, dat zal vast werken !
Ik dacht dat ik jou gevraagd had inhoudelijk te reageren ?
Argumenten noem jij dus "paranoia" om van BEWIJS nog maar te zwijgen...
Don, moet jij jouw koppelbaas niet even bellen ? Om jou bij te staan in onderhavig geval ?

Zijn de brandstichters ook mollen ?

Ik probeer op al jullie vragen antwoord te geven maar ik noem geen namen.
Jullie willen dat ik weet waarom mensen iets doen daar kan ik ook geen antwoord op geven want ik weet het niet en kan alleen voor mezelf spreken.
Wat is het BEWIJS dan een geheim signaal waar je geen uitleg over geeft ?
Ik heb geen baas zit in de ziektewet door mijn gedonder met esaltato.

Dan is vást ook die 7 X 70 +/+ geen rib uit je eigen lijf geweest.